Zor olan bir Normal doğum sonrası 13 günlük bebeğin Kafasında ödem tarzı bir şişkinlik normali başına gelen var mı acaba ? Ona göre erkenden 40 çıkmadan göstermeli miyim ? Hastane de her şeyi ile kontrol edildi herhangi bir şeyi yok denildi ama bilmiyorum doğumdan 1 hafta sonra da gittiğimde çocuk doktorumuz iyi dedi her şeyine