babysln minikobebegim00 ssk ya bi uğrayın isterseniz sigortanız olmasa da yeşilkart falan olması lazım yani eskiden öyleydi şuanda nasıl bilmiyorum ama siz bi uğrayın detaylı bilgi verirler
Laydaren minikobebegim00 nasıl yani ? Sgk nız yok diye muayene olamadınız mı ? 50 mi 70 mi ne bir şey alıyorlardı öyle bir durumda diye biliyorum
Berilsmom13 minikobebegim00 eşinin neden yok sigortası çalıştığı yer yapıyor sonuçta anlamadım zaten sen eşinden faydalanırsın
minikobebegim00 Laydaren ücret ödendiğini bilseydim muayene olurdum ama öyle birşey denmedi bize muayene olamadan döndüm 😒
Laydaren minikobebegim00 Onların da eksik yönlendirmesi olmuş 🤦🏻♀️ ama olunuyor yani, tekrar bir deneyin