biranneningunluguuuu Malum ek gıda dönemine girdik, bebeğimin kıyafetlerindeki lekeler cikmiyor :( siz hangi leke çıkarıcı hangi deterjanı kullanıyorsunuz hanımlar
biranneningunluguuuu minikmucizem34 onu aldım bende dün :)) nasıl kullanıyorsunuz onu? Deterjan gözüne direkt onu mu bırakıyorsunuz onunla mı yıkıyorsunuz sadece
minikmucizem34 biranneningunluguuuu yok lekeli kıyafetleri ayırıyorum kovaya ⅔ yemek kaşığı leke çıkarıcıdan koyup üstüne sıcak su ekliyorum karıştırıp içine çamaşırları bastırıyorum bir gece bekletip ertesi gün makinada yıkıyorum miss valla ben bebeğimin çamaşırlarını hep 30 da yıkarım zaten deterjan olarak da doğduğundan beri uni babaynin yenidoğan sıvı sabununu kullanıyorum
biranneningunluguuuu minikmucizem34 çok teşekkür ederim dediğinizi yapacağım :)) kiyafetleri yavrumun resmen çöp oldu :(