Mervecnr kurtuldum şükür diş ağrısının en dibini gördum inanki hamılelıkte çok kötüydü hamıleyken de cektırdım ben dişimi 2 tane hemde hatta herkes hamıleyken diş cekılmez çocuğa zararlı falan cok diyen oldu ama dayanılacak günü degıldı dıbın dıbını yaşadım yanı ve kendi kadın doğum doktorum da cektırmezsen ordakı iltihap asıl o zarar verır bebeğine dedi hıcbısey olmaz dedi cektırdım ve bın şükür bebegım gayette Sağlıklı doğdu 🤲yanı burdan söyleyim etrafa kulak asmayın doktorlarımız ne derse onu yapın yanı etraf herseyi söylüyor hemen cektırıp ağrılardan kurtulmuştum ama bebegım karnındayken 5 aylık falandı 6 yada 7. Aydan sonra cekemeyız demıstı diş doktoru bıde öyle bır ayrıntıyı soylemıs olayım