Merhaba🌸 oğlum 2 aylık prematüre doğdu. Doktor mama vermemizi söyledi ve biberon ile mama içiyor. Sağ göğsümü emiyordu sol göğsümü emmiyor emmediği için sütüm azaldı toplasan 10 damla geliyor ya gelmiyor. Sağ göğsümü de eskisi gibi emmiyor. O da azaldı. Sol göğsümün sütünü eskisi gibi nasıl arttırabilirim. Herkes göğsün kurumuş diyor acil yardım tavsiyeye öneri