Aysenur2019- Kızlar ilk defa kullanacağım damlalığın üst kısmı ve şişenin ağzı böyle tortu şeklinde oluşmuş çalkalaması mı gerekiyor hep böyle mi yoksa bozuk mu bu ürün ilk defa kullanacağım
Minel-inannesi Aysenur2019- keciboynuzi oldugu icin bu sekilde tortulu. Her kullanimdan once guzel sallamak gerekiyo. Damlaligin icini bosaltip cekmeniz gerekir. Bide saga sola damlatmayin lekesi asla cikmiyo. Karadut ozuyle birlikte veriyorum ben sabahlari 1cay kasigi.