Kızlar bebeğimi evde durduramiyorum dışarıda az da olsa duruyor ama soğuk havalar biraz tereddüt ediyorum çıkarken mont almadım henüz bir de astronot tulum diye bir şey var suan 5 aylığız ne almalıyım nasıl giydirmedim bilmiyorum yardımcı olurmusunuz