Miss5135 Kızım 4 ay 5 günlük uykuya dalma sorunu var ama asıl önemlisi iştahsız gibi memeyide mamayı da almak istemiyor. Zorlayınca kıyametleri koparıyor 4. Ayda iştahsızlık olur mu ya
Busniltos Olur bal gibi olur.. sadece uyuduğunda biberonla besleyebiliyorum. Oda uyursa.. uyumazsa kıyamet kopuyor. Açlık ve uykusuzluk kısır döngüsü başlayınca tek çaremiz duş oluyor