Kızlar merhaba. Sütüm yetersiz geliyor diye mama takviyesine başladık. Gazlı bir bebek olduğu için doktor kontrolünde mama değişikliği yaptık. Evolia ac mama ve sab simplex diye bir gaz giderici bir damla verdi. Bebeğimin kaç gündür ıkınmaktan helak oldu. Aşırı gazı var. Gazını çıkartıyor. Yine başlıyor. İki büklüm oluyor ıkınmaktan kıpkırmızı kesiliyor. Ne yapabilirim Allah için. Her beslenmeden sonra kusmaya başladı. Başka bir şeyimi var acaba. Bebeğim uyurken bile ıkınıyor