gozbebegi kızım 28 aylık olacak bizde biraz sorunlar yaşadık ama sabahları 7-8 gibi kalkıyoruz ve koşuşturmacalı geçiyor zaten hep hareketliler. 1 gibi ikinci uyku yapıyoruz bazen saatin geçtiğini farkediyorum kendisi yastık alıp yanıma geliyor 😅😅 Akşamları da en geç 10 da uyutuyorum. Bu arada 2 aydır böyle düzenimiz oldu. Arada değişiyor ama bu durumdan çok memnunum kendime zaman ayırabiliyorum 😊