Hanımlar merhaba. Bir süredir forma giremedim, bebeğim çok hastaydı :'(. Kanında enfeksiyon çıktı maalesef. 8 aylık oldu bu arada. Değil odadan çıkmak kadrajından çıktığım an ağlamaya başlıyor. Bu acaba hasta olduğu için gösterdiği bir hassasiyet mi yoksa bu aya mahsus ayrılık kaygısı mı yükleniyor? Sizlerin bebekleri ne durumda?