Kızım 17 aylık iki üç gündür kulak deliklerini iki işaret parmağıyla kapatıyor ilk iki gün bu kadar sık yapmadı ama bu gün sabahtan beri çoğalttı yapmayı endişelenmeye başladım internetten bakınca otizim falan deniyor ama kulaklarını avuç içiyle kapatmıyor parmaklarıyla deliğini kapatıyor bana kulak deliğini keşfetmiş gibi geliyor dikkatini dağıtmaya çalışıyorum ama belki de kulakları ağrıyodur iltihaplanma falan olmuştur diye düşünüyorum huysuzluk falanda yok başına gelen var mı?