BirPatiSever Yaz kış kullanacağım. Bütçemden Maximum 25 bin TL ayırıcam. Eşi klimayla ilgilenen falan varsa sorabilir mi
NmalkoC Marianne bende 4 yıldır mitsubishi kullanıyorum ozamanda onu önermişlerdi onerebilirim şuan ki güncel fiyatlarını bilmiyorum