EbruAlperen__12 sedaka canım bence alıyor o kızarıklık ve yanma hissi gitti benim ve şişlik de baya azaldı tamamen geçti diyemem ama rahatladim baya
EbruAlperen__12 sedaka hepsi derken zaten antibiyotik verdi onu kullanıyorum baya azaldı artık ağrı falan hiç yok şişlik yumuşadı baya tam olarak geçmedi ama
papatya09 EbruAlperen__12 şuanda bende de var dün acile gittim antibiyotik ve krem verdi hiç faydası olmadı vücut ağrısı baş ağrısı üşüme titreme mide bulantısı bitiriyor beni çok kötü 😥
papatya09 EbruAlperen__12 ben 3 defa mastit sorunu yaşadım hepsinde bu şikayetlerim oldu çok kötü bişey Allah herkese acil şifalar versin inşALLAH