mamamami 1,5 yaşındaki kızım son 1 aydır tırnak yemeye başladı, bu kadar erken bi zamanda deneyimi olan varmı? ne yapılabilirki daha çok küçük..
N1i2s3a4 mamamami 22 aylığız aynı sıkıntı uzun süredir bizde de var. Çok canım sıkılıyor ne yapacağımı bilmiyorum.
Bett1 mamamami benim oğlum da 2 buçuk yaşında başlamıştı emmeyi bırakınca başladı ama bizimki. Çok uzun bir süre de yedi üstüne gittikçe arttı acı ojeler falan bir işe yaramadı. 4 yaşındayken gözlük istedi bende eğer tırnaklarını yemeyi bırakırsan alırım dedim bırakınca da aldım 1 hafta içinde bıraktı şu an 5 buçuk yaşında bı daha hiç yemedi