Minikkuzum1999 Kızlar oturduğum ev boyasız ve ben bunu beğendim almak istiyorum ama yapışmaz diye de kararsız kaldım sizce bu boyası olmayan duvara yapıştırılır mı https://ibb.co/T00rJ3S
aybikreis Minikkuzum1999 Benim duvarların kireç. Çift taraflı bantla yapışıyor her şey. Boyayla alakası yok bant kuvvetli olmalı
Minikkuzum1999 Karpuzlufistiksarma Öyle mi inşallah olur oturduğum ev sıvaklı canım daha boyası yok karasız kaldım
Karpuzlufistiksarma Minikkuzum1999 yapışır canım öenmli olan yapişkanın iyi olması… sağlam olsun dersen çift taraflı bant al onlar daha sağlam çünkü bunlar ile gönderilen yapışkanlat çok iyi değil
Minikkuzum1999 aybikreis İndirme girmiş almak istiyorum yapışmaz diye korktum boyası yok ya olmaz sandım
Karpuzlufistiksarma Minikkuzum1999 bende açılmadı ama dediğim gibi çift taraflı bant al onla destel yap yani herseye yapışır o şelişde hem gelen bant hemde aiz çift taraflı bant alın öyle yapın