mustafaalinnanas Gaz sıkıntımız var anneler doktora götürdüğümde doktor gaz damlası için daha çok erken dedi ne yapmam lazım
Birbebetoannesi mustafaalinnanas 32 günlük bebeğim, 20. Gününden sonda başladı gaz sıkıntısı biz kullanıyoruz gaz damlası dr önerisi ile ama size neden önermedi ki acaba
Ecrininannesiiii Benim bebeğimde gaz sancısı az oluyordu ama sırtım ayağım hep kalın ve gaz yapan hiçbir şeyi yemedim içmedim emzirdiğim için bu nedenle minimal atlattık şükür
diilek Birbebetoannesi hangi gaz damlasını kullanıyorsunuz Dr önerisi ile bizde kullanıyorsunuz ama bizimki pek işe yaramadı
Oynakbalina Bize vermişti 1 aylıkken damlalarda olmasa masaj sicak su vs bi yere kadar susturuyor maalesef. Bize nurse harveys vermisti zaten içeriği bitkisel demişti yineede doktorunuz bilir tabi ama öyle zararı olan bi şey değil zaten ilgincmis
Birbebetoannesi diilek sab simplex kullanıyorum, ilk oğlumda da aynı damlayı kullanmıştım 🌸 bebek neyle besleniyor . Mama ise içine ekleyin , anne sütü ise meme emmeden 15 20 dk önce verin. Verdikten biraz sonra yüz üstü yatırın daha rahat çıkartıyorlar gazını
diilek Birbebetoannesi teşekkür ederim. Hem mama hem meme ile besleniyor günde 3 kez mama veriyorduk acaba o mu gazı daha arttırıyor bilemedim bizim de damla sap simplex mamamızda bebelac gold haftaya Dr kontrolü var bakalım tekrar sorcam ne yapalım diye