sumeyyeuzuun_ seni çok iyi anlıyorum.kızım sarılık olup kilo verdiğinde günlerce ağladım.eşimle doktorlarımız saolsun hep yanımda oldular sakinleştirdiler beni.10 günlükken çocuk doktorumuzun söylediklerinden sonra ağlamayı kesmiştim.sen üzülürsen sütün azalır o zaman besleyemezsin kızını ve tamamen mama vermek zorunda kalırız bunu mu istiyorsun yoksa sağlıklı bi şekilde büyüsün mü istiyorsun demişti.sakin ol sütünü arttır ve sürekli emzir mama sonraki seçenek demişti.ben saat başı emzirip sütümü sağıp verdim sonrasında mama verdim.mamayı istemezse zorlama demişti doktorum öylede oldu ve 1 ayın sonunda kilo alımı normale döndü.