Merhaba anneler bebeğim 37 günlük özellikle sabaha karşı uyurken gözü kapalı yani sesli ıkınmaları oluyor sesler çıkarıyor kızarıyor sonra uyumaya devam ediyor 5-10 dk sonra tekrar ses çıkarıyor bağırır gibi mi desem ıkınma gibi bacaklarını çekiyor kasılıyor tekrar uyumaya devam ediyor,. Gaz sancısı diye düşünüyorum başka birşey olabilir mi? Böyle olup kendince çözüm bulan var mı?