Merhaba canlar,
15 aylık oğlum var her saniye her yerimi ısırıyor huy haline getirdi. Hayır diyorum hımmmm diye parmağımı sallıyorum kızıyorum ama asla bırakmıyo ve korkmuyo. Bir arkadaşım kolunun üzerine az acı biber sür orayı ısırttır ağzı bir kez yansın daha ısırmaz falan dedi ama henüz denemedim. Önce bir buraya sormak istedim. Bebişi böyle olup farklı bir yöntem ile sonradan bırakan oldumu. Yardımınızı istiyorum 🙏🏻