Oğlum temas bağımlısı. Doğduğundan bu yana sürekli üzerimde. 27 aylık hala gece sürekli uyanıyor en az 5 defa. Odasını ayıralı 1 yıl oldu ama inanın sabaha kadar yanına gidip gelmekten yıldım artık benim uykum kaçıyor zaten uykuya dalmada problemlerim var. Hala yeni doğan gibi 10 defa uyandığı oluyor ve uyandığın da sakinleştiemek 10 dk sürüyor. Yanağını yanağıma koyuyor elini yüzüme koyuyor ter içinde kalıyoruz zar zor yanından kalkıp gidiyorum. İlk doğduğu zamanlar kucağımdan beşiğine yatırdığım an morarana kadar ağlardı. Neyse ilk zamanlar deyip 3 aylık olunca beşiğine alıştırdım ama 10 dk da bir uyanıyordu asla sallanmayı seven bir bebek değildi çığlık kıyamet ağlardı asla sallamadım bende. Temas bağımlılığı gece sık sık uyanması huy olarak aynı babası. Evliliğimin ilk yılları eşimin bu huyuna zor alıştım ve şimdi hem eşim hem oğlum aynı huni takıp gezeceğim 😁 diyelim ki çocuk uyandı yanına gittim eşim uyanıyor yanından gittiğim için ve ben gelmeden uyuyamıyor. Eşimde çocuk hala artık geçecek diye beklemek çözüm değil. Oğluma uyku arkadaşı da veriyorum sarılıyor ama artık uykusuz kaldığım için baş ağrılarına dayanamıyorum sizin bebekler ne zaman kesintisiz uykuya başladı yani hayal mi bu. Doğduğundan beri asla 2 saat aralıksız uyuduğunu görmedim. Halimi düşünün 😞