Kalp26 LCW 40 KODU OLAN OZELDEN VEREBILIR MI LUTFEN KULLANILIYOR VE ALAMIYORUM OGLUMA MONT ALICAM KUPON BULABILIRSEM
Kalp26 arkadasa gıttı kupon sanırım aneler %40 kuponu olan atabılır mı ogluma mont almam gerekıyor rıca etsem
Lunaaaaa Kalp26 ay inanmıyorum bu fırsatçılık ama ben hiç isme bakmadan yolladım fark etmedim bile çok ayıp
beyzaninannesi -elizsmom teşekkür ederim tekrar çark çıktı bana da 26 verdi ama 3000 tutar sepetim o yüzden daha yüksek olsa iyi olur 🌼