bebegim 9 günlük iki gündür geceleri uyanık sabaha kadar uyumuyor sürekli emmek istiyor kucağımda uyuyo yerine koyduğum zaman uyanıyor ağlayıp duruyo sonra gazını atiyo aslında tuvaletiide yapiyo birde bu devit3 damlasını doğunca sağlık ocağı vermesi gerekiyormus sanırım ama bize vermedi