Arkadaşlar oğlum 3 aylık ve 2 gün önce sünnet oldu lokal anestezili sünnetten sonra çıkarken hemşire 2 gün sonra pansuman yaptırın 5 gün sonrada banyo yaptırabilirsiniz dedi krem ve fitil verdiler estetik dikişli oldu ama bize pipiyi geri ittirin falan diyen olmadı burda bir kaç kişi yazmış öyle birşey yapılması gerekiyormu mutlaka bize niye bilgi vermedilerki çok aklıma takıldı