Kızlar önlisans kpssye hazırlanmaya karar verdim bugün itibari ile 3 yaşında kızım var neden olmasın dedm ve şansımı denemek istiyorum.
Nasıl çalışmalı nerden çalışmalı nasıl yapmalı🙈
Kitap alacak kadar durumum yok fotokopi tarzı şeyler dişündüm video falan izlesem soru çözsem olur mu acaba yetişir mi yapılır mı 🙈
Sizler nasıl yapıyorsunuz nerelerden çalışıyorsunuz