2aslanmom Biz hastaydık burnumuz tıkalı boğazlarımız ağrıyordu griptik bir nevi benim geçti ama 2 aylık bebeğim burnu tıkalı balgamlı öksürüyor burnunu çekiyorum sürekli ama fayda yok bu nedenle ememiyorda fazla napıcam bilmiyorum önerilerinize açığım
Masalikra2349 2aslanmom surekli serum fizyolojikle acmayi deneyin sadece aspiratör bir ise yaramiyor hem balgamida atmis olur bu yöntemle
Mervetnl 2aslanmom doktora gitmişsinizdir diye düşünüyorum ilaç vs verdi öi? Birde serumla açın kuru aspire etmeyin ılık duşta açar burnunu bol bol emzirin anne sütü en iyi ilaç
Hilalkurtcu 2aslanmom Bol bol emzir canım senin sütün antibiyotik zaten. Serumla burnunu açmayı denemişsin eğer hiç açılmıyorsa da soğanı ortadan ikiye kes kestiğin kısma karanfiller batır çocuğun yattığı yere bas ucuna falan bir yere koy o da rahat nefes almasını sağlıyor Geçmiş olsun çabucak atlatır inşallah bebiş
kkbrylmazz 2aslanmom sterimar alın siz her tıkandığını anladığınızda çekin mutlaka uyku uyuyamaz beslenmezde yoksa geçmiş olsun