Esma_1 ben 2. Gün eve geldim hemen bantla duş aldım. Sonra o bandı çıkarttım ertesi gün bantsiz duş aldım. Doktorum bu şekilde daha iyi olduğunu söyledi hızlıca da iyileşti Sezaryen yerim. Duştan sonra kurutma makinesiyle kurutup bebeğin ağız mendillerinden birini koydum yara yerine. Havasız kalıp enfeksiyon olmasın diye 🤩