Ela3424 krkynur hametan krem kesinlikle çok dikkat edin biz pişik olduk çok kötü özel bölgesinde az bir yapışıklık meydana geldi bizim hametan krem ile geçti çok kötü olmuştuk hametan 1 günde yok etti
taze-anne2312 krkynur o dert bende de var denemediğim yöntem kalmadı kullanmadığım krem kalmadı 11 aylık 2-3 aydır pişiği geçiremiyorum artık kafayı sıyıracam takmaktan
Didem0101 krkynur benim de öyle durumum oldu maalesef en iyi bezleri aldım ne kremler neler neler çareyi bez değiştirmekte buldum baby turco aldım sorun geçti siz de bebeğinize uyan bezi bulun krem yağ merhem bunlar geçici bezden oluyor genelde
krkynur Ela3424 evet kzimda öyle geçmek bilmiyor Bepanthol sudocrem fito kullandım geçirmedi hiç biri bide dediğinizi deneyim aldirayim hemen
Ela3424 krkynur sudocream bir ile yaramıyor Hametan mavi olan yazdırın dağlık ocağından harika bir krem inşallah iyi gelir sizede bol bol havalandırın bide
Ela3424 krkynur 23 lira reçeteye ben çok memnun kaldım sarısı da var ben mavi olanını kullandım inşallah size de şifa olur hametan krem
krkynur taze-anne2312 sizde hametan deneyin isterseniz bi, bende deniycem.. altını yıkıyorum yıkanmış mendille siliyorum 1 kere çiş yapsın degistiyrum havalandıriyorim ama bana msn demiyor geçmediği için artıyor bide
MasaLLiya23 Daha önce duydunuz mu bilmiyorum ama arko kremi deneyin birde bizimkini hemen geçirdi. Bildiğimiz arko krem pişik kremlerinden çok faydası oldu bize
krkynur MasaLLiya23 evet evet duydum markete bakaym varsa onuda alıp deneyim gerçekten can sıkıyor artık bu durum 🥺 teşekkür ederim öneriniz için 🌸
MasaLLiya23 krkynur rica ederim . Genelde diş zamanı pişik sorunumuz oluyo bizim arko geçiriyor inşallah sizede faydası olur 😍
Senazz11 Benim kızımın popsu olmuştu ama normal Bi pişik değil tabaka halinde çok kötüydü sudocrem aldırdım o geçirdi bepantol daha çok azdirdi pisigi
krkynur Senazz11 Bepanthol bende de aynısını yaptı sudocrem fayda etmedi oğlum da hep Sudo kullandım ama kızımda faydası olmadı