tekbasimabakiyorum 3-7 arası çalışıyor. Çocukları servisten karşılayıp, evin temizliğini yemeğini yapıyor az az. Zaten üç kişi yaşıyoruz çok iş olmuyor. Ben de bi hafta evden bi hafta işten çalışıyorum. Tatillerde ihtiyaç duymadığım sürece o da tatil oluyor. Aylık 8bin veriyorum.
Siz bebek emanet edeceksiniz, bence ucuza kaçmayın, karşı tarafı mutlu edin ki, o da size karşı iyi olsun.