Kızlar kızımın saç ve alın bölgesinde pullujlar vardı ben de tatlı badem yağı ile nemlendirmeye başladım 2 haftadır falan nemlendiriyordum yaklaşık 4 gündür kafasında kırmızılıklar oluştu ben de dün 3 aylık kontrolüne götürdüm hemşire konağa benzemiyor dedi akşam uyku öncesi duş sonrası nemlendirmek için yine süreyim dedim babasına gülerken ben sürünce ağlamaya başladı ben de internetten baktım bazı ciltlerde alerjik reaksiyon gösterebilirmiş ben de sürmedim dün temizledim sürdüğüm yerleri hemen şimdi nemlendirmek için Bepanthol mü alayım mustela mı karar veremedim bir de kızlar şunu ekleyeyim benim cildimdim de alerjik bir cilt