Herkese merhaba günaydın güzel anneler❤️ havva bebek için ikinci postum. Hepimiz anneyiz evlatlarımız var ve ben çaresiz bir anne ve bebek adına size yazıyorum nolur smahavvakaratas bebeğimiz var samsun bafranın bebeği kampanyası çok yavaş ilerliyo. Şuan %61 olduk nolur sizlere yalvarıyorum önce sizler sonra en yakınlarınıza havva için ulaşıp gönlünüzden gönüllerinden ne koparsa yardım edin ve isteyin ve sizden dekont isticem utanarak ama buna mecburum çünkü yüzdelik sayımında çok önemli bizim için postu gören havvayı bilen herkesten yardım istiyorum zamanı daralan bir bebek havva kampanya valilik onaylı ve e devlet üzerinden sorgulayıp güvenirliğini kontrol edebilirsiniz lütfen sizlerden gelecek her yardıma muhtaç bir bebek sessiz kalmayın lütfen 🙏😔