Ulviyye14 Artık 3ay 15 günlüğüz,bu gaz mereti bitmiyor gitmiyor.gündüzleri iyiyiz,geceleri 2saatte bir gaza uyanıyor🤷🏻♀️bıktım artık ya,uyuyamıyorum,çok yorgunum😣masaj yapıyorum,gaz giderici kullanıyorum ama yine oluyor yaa😪
Biribiri Ulviyye14 gaz olduğunu nasıl anlıyorsun mesela 3 ay 15 günlük tam atak dönemi uyku gerilemesi yaşıyor gece sık sık uyanıp ağlar uykusuda olduğu için ıkiniyormuş gibi ağlar 4. Ay atak dönemi çok fenaydı
zeyzey_ Ulviyye14 seni o kadar iyi anlıyorum ki kolik bir bebeğim vardi çok zorlandım oğlum şuan 8aylik zamanla geçiyor merak etme o zor günleri gülümseyerek anıyorum…zaten yerini baska sıkıntılar alıyor ataklar dis dönemi vs sadece biraz daha sabır
yenianne01 Ulviyye14 hayır canım şuan gaz değil 4 ayın atağı Gazda vardır tabiki ama artık ellerini kollarını hareket ettirebildiği sürekli bacaklarını hareket etirebildiği için gaz bu kadar huzursuzluk vermez 4 .ay atağı malasef bu yapabileceğin şeyler sakinleştirici müzik dinle Yatak odanıza geç bebeğinle yatmadan önce oyna sev öp gerekirse duş aldırır çoçuklarımda hep yaşadım ben bunu 4 .ay atağı ile 2 yaş sendromundan nefret ederim bu yüzden🫣Şuanki oğlumda 4,5 aylık ondada aynısını yaşadım
Ulviyye14 Biribiri şöyle ki,3ayın sonunda bir kaç gün meme yerken ağlıyordu,huysuzlanıyordu.ama uyku problemi yoktu.gaz olduğunu şundan anlıyorum dinliyorum karnı gurluyor,yarım saat sonra ınkınmaya başlıyor uykusunda,çıkarırsa uykusuna devam ediyor.ama geceleri çıkaramıyor.fazla yedirmiyorum geceler gazı artmasın diye.bir türlü çıkmıyor gaz gece olunca….
Ulviyye14 yenianne01 atakda bildiğim kadarıyla meme reddi olur?benimkinde yok çok Şükür.gündüzleride normal bebek,sadece gördüğüm ve anladığım kadarılya gaz bölüyor uykusunu.başka gülüp oynuyor yani.
yenianne01 Ulviyye14 hayır her bebekte olmaz bebe reddi kızımda olmadı hiç mesala atak döneminde her huzursuzluğu vardı ama hiç meme reddi olmadı ama oğlumda oldu illa olmak zorunda değil yani benim düşüncem atak döneminde
Ulviyye14 yenianne01 bu ay biter İnşallah bu atak?🥹kendimi geçtim,bebeğim rahat uyusun istiyorum geceleri.yani kendimi onun yerine koyduğumda uyku bölünmesinu onu nasıl huzursuz hiss ettiğini anlaya biliyorum.buna üzülüyorum en çok.bende atak dönemi diye düşünüyorum ama gaz çıkaramaması geceler,beni yanıltıyor.çünki kolik bir bebek değildi çok Şükür.birden böyle olması şaşırttı.burda yazılanlarda da hiç böyle sorun görmemiştim