21 aylık kızım. Boyu devamlı uzuyor en son 18. Ayda 92 cmdi 11kiloudu. Doktor boyu önde kilosu %30 luk dilimde demişti cok kötü değil simdilik diye. Ama gelin görün ki simdi tamamen yemek yemeyi kesti. Mesela dün kahvaltıda sadece bir dilim kaşar peynir, öglen 10 tane makarna yedi o kadar tüm gün. Arada meyve itelemeye calısıyorum bişeyler yesin diye. Bu sabah uyandı ağzı kokuyor açlıktan 😢 yine hazırladm kahvaltısını hiçbişey yemedi. Artık içim acımaya başladı. Bi de boyu uzun bildiğiniz sırf kemik kaldı.. nasıl bir yol izlicem? Doktora götürsem hangi bölüme götürcem. Bir yol gösterin lütfen