ebrualp Cok huzursuz sureklı aglıyor eline ne gecerse agzına alıyor salya akısı inanılmaz arttı. Uyku yok denecek kadar az. İshal de var. Elimle dokununca hosuma gdyo ama görünen bsey yok
Bugsbunny ebrualp bizimde aynıydı 3 bucuk aylığız Doktora sordum gecen hafta Damaklama döneminde Oldugundan normal diş falan değil demişti
ebrualp Bugsbunny hadi yaa🙄bu kadar aglamayla barı cıkarsaydı da rahatlasaydı😁ama belli olmaz benim oglum 4 aylıkken ıkı tane birden cıkarmıstı belki kızım da abisi gbi aceleci davranır