Balbademmmmm diyabet ile su veya şeker yemek alakalı şeyler değil. Bende şeker hastasıydım insülin kullanıyordum, öyle çok su içmiyorsun yani normal içiyorsun. Benim 3 yaşındaki kızım her gece olmasa da , gece de maşallah 600 ml veya ona yakın su içiyor. Sıcaklıyor demek ki.