47 günlük bebegim var ve her emzirdigimde midesi kasılarak emiyor ve sonrasında da tüm emdiklerini çıkartıyor özellikle son 2 gündür. Faranjit olmuş gibi sesi de kısıldı ve hırıltı var 😢 ne yapmalıyım artık bilmiyorum. Sabah doktora götüreceğiz inşallah:(