Mervetnl Ozlem35erdemir benim ki 7 kiloydu 3 aylıkken. 8 aylık şuan 7. Ay kontrolünde 11 kiloydu 🌸 dr obez falan da demedi
ppzeynep Ozlem35erdemir Oğlum 3 aylıkken 7 kiloydu. 3.400 doğdu. Tombul diyordu doktorlar. Bizimki sadece anne sütüydü. Sizin sadece mama olduğu için belki biraz daha kontrollü beslemeniz gerekebilir. Doktora danışmanızda fayda var. Biz ne desek boş.
Ozlem35erdemir Dmta bebeğim sezeryan esnasında omzundaki kemik kırıldı enfeksiyondan kaynaklı yogun bakıma yatırıldı 10gün kaldı üzüntü derken sütüm kesildi o yüzden sadece mama 😭
rbgl25 Ozlem35erdemir canım süt geri gelen bişey bunun peşini bırakma bence bi emzirme danışmanı tut ve süt yapıcı şeyler ye
Ozlem35erdemir Dmta hipp aptamil de doymuyordu ve şekerli birde bebeğime kabızlık yaptı çok bende hipe geçtim
Mervetnl Ozlem35erdemir valla 3 diş patlattı hiç iştahı azalmadı 😅 ama hantal bir bebek aslda deşil oğlum boyuda uzun gayette hareketli kilosunu söyleyince insanlar hantal bişi bekliyor ama maşallah deli fişek 😅😅
Ozlem35erdemir Mervetnl evet boyu var kızımın 6aylık bebek gibi duruyor diyorlar zayıf olsa aaa çok zayıf neden kilo almıyor derler biraz kilosu var aaaa 6aylık gibi duruyor diyorlar insanlar çok garip
kizinaasikbiranne Ozlem35erdemir maşallah anne sütü alıyorsa korkmayın 😊benim kızım 9 aylık 8 kilo 🙈🙈 ama 2450 gr doğdu 😁