Kızlar oğlum haftaya 6 aylık oluyor, gece uykularımız çok sıkıntılı her saat başı bazen yarım saatte bir kalkıyor ağlıyor. Memede sakinleşip anca öyle dalıyor ya da uyuturken salladığım gibi sallamam gerekiyor. Bir arkadaşım bu damlayı kullandığını söyledi ama internette yorumlara baktığımda bu damla uykuya dalmak için fayda sağlıyormuş sanırım yani gece uyanmalarını etkilemiyor anladığım kadarıyla. Kullanan var mı aranızda acaba yorumlarınız nedir