Selamben_ Benim kız Normalde gece uykusu düzene girmeye başlamıştı pazartesi günü aşı olduk 3 tane aşı olunuyor ya çocuk çok mızmızlanıyor ağlıyor önceden hemen susturabilirdim şimdi çok ağlıyor acaba aşıdan olduğunu düşünüyorum ama
Laden Selamben_ 5 yaşına girecek kızım tek kötü geçen aşısı 2. Ay aşısıydı. Güç bela tutturduğum emziği bile bırakmıştı bu aşıdan sonra. 3 gün gece gündüz ağlamıştı
Lazziya23 Benim oğlum da oldu bugün 3. Gün ateşlenme biraz ağrısı oldu ağladı tabi ama gece uyudu uyumadan önce eğer kötü gibiysr calpolü o saatte verebilirsiniz
Beyza01 Benim kızım da 2 saat önce oldu aşıları. Kucağımdan inmek istemiyor ben de kıyamıyorum yazık ağrısı var mı acaba
Selamben_ Laden gerçekten çok zor ya bide asi mi yaptı bilmiyom da bizde biraz oksurukde var korkuyorum napacagima sastim
Efnnan-66 Aşı etkisini ne zaman göstermeye başlıyor bizde saat on buçukta olduk suanlik pek bisi yok ama çok uyuyor
Selamben_ Efnnan-66 bebekten bebege değişiyor bu asi sanırım bizde 3 gibi olduk aşımızı akşam üstü 6 gibi bi başladı çok ağladı durmadı pek ara ara hep mız mız ama gneelde geceleri huysuz oluyor
Efnnan-66 Selamben_ benim bebiste ateş yok Allah’a şükür de mizmizlaniyo çocuk bacaklarını kaldıramıyor gazını çıkarmaya çalışıyor bacaklar kalkmayinca ağlıyor. İnşallah gece ateşi falan olmaz