Kadagan sanki bebeğime bakmak benim için zor bir şeymiş gibi gösteriyor yaramaz olsa ne yapardın acaba diyor. Hala aramız yok ve çok mutsuzum annesi babası abisi gelinleri hepsi geldi ama benim keyfim yok kendimi mutlu hissetmiyorum. Ne yapicam ben biliyorum gececk ama giden benden gidiyor.