Bende 4 aylıkken yoğurt, havuç pirinç çorbası, Onlardan sonra da elma püresi ile başlamıştım. 5,5 aylık şimdi. 6 aylıkken yenebilecek her şeyi veriyorum şu an. Severek yiyor çok şükür. Anne Sütü almadığı için doktor 4. Ay da başlarsanız iyi olur dedi. Hiç bir zararını da görmedik çok şükür.. o gün bu gündür yer :) tavsiyem önce tatlıdan başlamayın. Meyve püreleri gibi.. Sebzelerden başlayın ki tatlının tadını alınca sebzeyi reddetmesin :)