Merhaba anneler
Bebeklerin zeka gelişimi algısı vs için sosyalleşmenin çok önemli olduğunu söylüyor uzmanlar ama ben bulunduğum bölgede bebeğime arkadaş bulamıyorum:( aralarında max 4 ay olacakmış oğlum 8 aylık ve hergün dışarı çıkartmama rağmen çocuklar hep büyük onları izliyor yanına geliyorlar aguluyor falan ama akranı bir bebekle daha iyi olacaktır herşey. Siz bebekleri sosyalleştirmek için neler yapıyorsunuz var mıdır bu işin başka çaresi