Mehmethan06 Philips avent emzik kullanan var mı 0-6 ay emzigini sadece 6 ay mı kullanabilir şuan 8 aylık bebeğim 6-12 mi almam gerekiyor
Kubraw_b Mehmethan06 merhaba bizde dogdugumuzdan beri avent kullaniyoruz 20 aylik olduk dun itibari ile veda ettik. Ama sizin 6-12 almaniz gerekiyor cunku emzik aylari buyudukce lastik kisimlari bir tik daha sertlesiyor