mamanveutdormir Eleee123 iyot ile sırtına kafes yapabilirsiniz 2. gecede öksürüğü bitmişti. hırıltısı vs de kalmadı.
gocebebirbayan Eleee123 herkes zeytinyağı na sarımsak koyup 1 gece beklet ayağına sür çorap giydir yatır dio. Bende denicem çok merak ediyorum
Nhnhzl Benim bebeğimde 3. Ayında 1 haftayı geçti geçmiyor öksürük ne yaptıysam ama yapılacak pek de bişey yok çok küçük oldukları için
Hertelden Benim yaptığım şeyler var ama benim bebeğime iyi geliyor yani 1 yaşı ve üstü deneyebilir, pekmez limon karabiber karıştırıp veriyorum, birde elma kabuğu ayva kabuğu ıhlamurun çiçekleri kaynatıp içiriyorum bunlar bize iyi geliyor