eylulguvenir Merhaba kızlar dogumdan 2 hafta sonra başladı ve 2 haftadır kabizim. Makatta catlak vardı onun acısını hallettim ama kabizligi halledemiyorum en etkili nasıl geçirebilirim (emziriyorum bebis 1 aylik)
eylulguvenir eylulguvenir 3 litre su içiyorum fazla ağır şeyler yemiyorum ama cok ta sıvı beslenmiyorum yani afedersiniz dışkı bekliyorum fakat bana misin demiyo günde 1 kere giriyorum ama az bisey
edaels eylulguvenir dulcosoft alın şekersiz gaita yumuşatıcı doktor önerisiyle kullandım gayet etkili oldu
Melekylmzz eylulguvenir kabızlık nedir yıllarca çeken biri olarak yazıyorum süte kuru incir at kaynat bir haşım sonra ye sütü iç sabah aç olarakta kuru erik ye üstüne 2 bardak su iç . Kefir iç her gün 1 bardak Buda sistemini düzenleyecek 👍🏻
sennur1 bolca sıvı şeyler yemeye dikkat et corba mesela doktorum bana öyle demişti yaptım ben sorun yasamadım