sedasayan1111 bebekte sıvı kaybı olup olmadığı idrardan anlaşılır, ben idrarı koyulaştığında anlarım ki ya süt az geldi ya mama, emzirir ve gerekirse mamayı biraz artırırım. 6 aydan önce nasıl başka şeyler vermiyorsak sade suyun verilmesine de karşıyım. Sonuçta süt dediğiniz şeyin %80 den fazlası su, mama da öyle