36+2 de doğum yaptım geceden bozulmuş Lut içmişim sıcaktı havalar sürekli soğuk süt iciyordum o ishal yaptı mide bulantısı da yaptı peşinden gece yarısı uykudaydim suyum gelmeyi başladı hamen hastaneye gittik kendin doğurursun dediler illaki sezeryan diye tuturdum sezaryen oldum 2650 doğdu kızım hiç bir sorunu yoktu 2 güne taburcu olduk şu ana kadar hiç bir sorun yaşamadım sarilikta fazla yüksek değildi