Bende tam 1 ay önce göğüs ucum olmadığı için hastanede bu sorunu yaşadım ve o büyük hatayı biberonla mama vermeyi denedim. İlk haftası bebeğimin mamayla geçti. Baktım olmuyor emzirme danışmanı çağırdım zar zor silikonla emzirmeye başladım. Şimdi de silikondan kurtulmaya çalışıyorum. Dünden beri uğraşıyoruz annemle. Bağırmaktan kıpkırmızı oluyor. Bugün tekrar deneyeceğim bakalım. Bana hastanede sütü biberonla değil şırıngayle vs verelim demediler, pompa var deneyelim göğüs ucu çıkarmayı demediler. Allah onları bildiği gibi yapsın. 1 aydır neler çekiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️