Ruzgarguluu evet kasları ilk başladığımızda çok gevşekti bizimde zamanla oldu fiziğe gittik evde bende sürekli hoca ne yapıyorsa yapıyordum ilgileniyordum çok normal bebekler gibi 6 ayda oturdu 9 ayda emekledi 10 aylıktı yürümeye başladı çok şükür en çokta dua çok fazla okuttuk bu hastalığın nazardan olduğuna inanıyorum bol bol tövbe ettik babası da bende bilmeden bişey yaptıysak diye bol bol okuduk okutturduk bunları da eksik bırakmayın cidden faydasını görürsünüz Allah’ın izniyle iyileşir bebekleriniz