cansbade Merhaaba bebegim 10 günlük beşiğine koydugım an 5 dk içinde uyanıyor gazı alınmıs altı temiz kusana kadar anne sütü içmiş olmasına ragmen bi çare bulamadık . Kafasını kaldırıp hateket edebiliyor bua arada kendi
direnim_ cansbade yatmaz diye biliyorum çünkü kendini cevireniyorlar henüz . Boğulma tehlikesi yüksek olur yüz üstü yatırmayın bence
bayankitapkurdu cansbade sürekli yanındaysanız kısa süreli olabilir. Ama bırakıp odadan çıkıyorsanız çok tehlikeli. En azından kafasını sağa sola rahat çevirebilene kadar. Ben kızımı da oğlumu da 20 günlükken başladım yatırmaya. Tam hareket ettiğinden emin olduktan sonra.
Glsh54 cansbade 8inci aydan slmlar hala yuzustu uyur yanda yatirsam sirt ustude yatirsam o donuo yuzustune cok rahat uyuyo, 1 hafta kuvezdeydi ordada oyle uyuyordu
Aynenkanka cansbade yatırmamalısınız güvenli yatış pozisyonu sırt üstü, kusmalar için reflü yatağında yatırın
yigo58 3 cocugum var doğduklarından itibaren başlarını kaldırıp çeviriyolar gazlılardı hep karın üstü yatırdım anca öyle uyuyolardı biraz.. bebeğim şuan 5 haftalık 5 günlükken karın üstü yatırmaya başladım bi sorun olmadı çok şükür
gozdegunduz yigo58 geceleri de yüzüstü mü yatırıyorsunuz kafa kontrolu sağlıyor mu? Bebeğim 28 günlük gün içinde yüzüstü uyuyor ama geceleri korkuyorum üstümde uyuyor genelde. Kafasını sağa sola çeviriyor sadece açlık için uyanınca yatağa doğru çevirip kafasını aranma hareketi yapıyor
Asdasd Yalnızca sizin gözetiminizde olursa yatabilir. Sürekli göremeyeceğiniz bir durumda öyle yatırmayın. Bize doktor önerisi bu şekildeydi
Cecilex Benim oglum sirt ustu yatinca agliyordu uyumuyordu yuz ustu yatiyordu hep suan ise 6 bucuk aylik sirt ustu yatiyorum ama bir zaman sonra kendi kendine yuz ustu dönüp o sekil uyuyor
Kubraaybars cansbade doğduğundan beri yüz üstü yatıyor oğlum kolik bir bebek sırt üstü 10 dakika yüz üstü saatler oluyor hep kafasını yorulunca çeviriyordu hala çeviriyor
yigo58 gozdegunduz evet geceleri de yüzüstü yatıyor kafasını doğduğundan beri çevirebiliyor zaten sorun olmuyor o yüzden
Kubraaybars gozdegunduz evet hep öyle uyudu başlarda kontrollü uyuyorduk gerçi doğduğundan beri çeviriyor kafasını şuan 3 aylık kafasını hala çeviriyor biz bir sorun yaşamadık